Zaman: 02 Haz 2020, 05:16

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 15 mesaj ] 
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 25 Mar 2010, 17:31 
Tarkatan
Tarkatan
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 21 Eyl 2009, 15:32
Mesajlar: 182
Konum: Antalya Karakteri:Noob Saibot
http://www.dailymotion.com/video/xcnzi5 ... shortfilms

Resim
Resim
Yeteneksizsinizin şampıyonları son danslarında Mortal Kombat muziğine ve seslerine de yer verdi.Bu sitemizi
reklam etmedi fakat o sesleri beyenen bireyler sitemize gelebilir diye düşündüm sizce ¿

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 25 Mar 2010, 18:02 
Grand Master
Grand Master
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 08 Mar 2008, 18:38
Mesajlar: 1656
Konum: mktr
Favori Dövüşçü: Sub-Zero
1dk çalmış bir mk müziği nasıl bir reklam olabilir ki? Mk ile ilgili bi içerik yok sadece bi müzik müziği beğenen indirir dinler. Bu nasıl bi reklam olacak çözemedim..

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 25 Mar 2010, 18:05 
God
God
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 11 Tem 2008, 00:26
Mesajlar: 2333
Konum: Ankara
Dalga mı geçiyorsunuz ya :mrgreen: Allah için süper reklam yapmışlar yani bir 30 saniye boyunca Mortal Kombat Theme'i o aşırı antipatik, yılışık ve yavşak dans figürlerine alet etmişler. Bu mudur yani reklam ? Böyle reklam olmaz olsun...

_________________
Forum Terk


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 25 Mar 2010, 19:58 
Elemental
Elemental
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 12 May 2008, 20:36
Mesajlar: 950
Konum: izmir
Favori Dövüşçü: Johny Cage
Favori Oyun: Mortal Kombat 4
Taraf: İyi
çoğu kişinin o müziğin mk müziği olduğunu bildiğini bile sanmıyorum.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 25 Mar 2010, 20:00 
Grand Master
Grand Master
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 30 Oca 2008, 22:48
Mesajlar: 1170
Konum: İstanbul
Favori Dövüşçü: Rain
Favori Oyun: Mortal Kombat Deception
Taraf: İyi
Arkadaş hakkaten dalga mı geçiyorsun?TÜRKİYE'deki tek Mortal Kombat sitesi biz miyiz hem öyle bile olsa...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 25 Mar 2010, 22:14 
Saurian
Saurian
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 18 Şub 2010, 21:33
Mesajlar: 88
Konum: EarthRealm
Ona bakarsanız bende önceden MK Theme' yi hep dinlerdm ama bu siteye kaç yıl sonra geldim..Hemde buna bi müziğin sebep olucağını sanmıyorm çünkü biz Mk nın müziğini değil kendisini seviyoruz..

_________________
Resim
CHOOSE YOUR DESTINY...

Resim


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 26 Mar 2010, 02:22 
Undead
Undead
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 05 Şub 2008, 13:58
Mesajlar: 363
Konum: Specture
Favori Dövüşçü: Johny Cage
Favori Oyun: Mortal Kombat 1
Merhaba arkadaşlar :) uzun süren bi aradan sonra dikkatimi çeken bu başlığa yazmak istedim :)Arkadaşı yadırgamayalım.Kendi halinde öyle düşünmüş olabilir.İster doğru ister yanlış.Ama bize değilde belki MIDWAY a kısmende olsa bi reklam yapmış olabilir diyor ve postumu sonlandırıyorum :)

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 26 Mar 2010, 16:54 
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 11 Tem 2008, 16:30
Mesajlar: 955
Favori Dövüşçü: Ermac
Favori Oyun: Mortal Kombat 9
Favori evreniniz: Netherrealm
Taraf: Kötü
Şimdi koca Türkiye'den çıkmaz mı bu müziği duyduktan sonra Mortal Kombat'ı hatırlayanlar.Hemen o hevesle Google'a girip mk veya Mortal Kombat yazması sitemizi bulması için yeterli olacaktır.Ki vardır da bu sebeple siteyi ziyaret edenler. :D


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 26 Mar 2010, 17:25 
God
God
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 11 Tem 2008, 00:26
Mesajlar: 2333
Konum: Ankara
<ermac_ali> yazdı:
Şimdi koca Türkiye'den çıkmaz mı bu müziği duyduktan sonra Mortal Kombat'ı hatırlayanlar.Hemen o hevesle Google'a girip mk veya Mortal Kombat yazması sitemizi bulması için yeterli olacaktır.Ki vardır da bu sebeple siteyi ziyaret edenler. :D

İhtimaller Denizi'nde küçük bir karpuz kabuğuyum, yelken açıyorum zorlu tsunamilere.... :mrgreen:

_________________
Forum Terk


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 27 Mar 2010, 13:25 
Grand Master
Grand Master
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 30 Oca 2008, 22:48
Mesajlar: 1170
Konum: İstanbul
Favori Dövüşçü: Rain
Favori Oyun: Mortal Kombat Deception
Taraf: İyi
Utku, sabah sabah beni güldürdün ya, Allah'ta seni güldürsün kardeşim :mrgreen:


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 27 Mar 2010, 20:06 
Tarkatan
Tarkatan
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 21 Şub 2010, 18:28
Mesajlar: 162
:D sate sıtede 15 kısıyz

_________________
Resim


Resim


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 27 Mar 2010, 21:09 
Grand Master
Grand Master
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 08 Mar 2008, 18:38
Mesajlar: 1656
Konum: mktr
Favori Dövüşçü: Sub-Zero
Sub_Zero4 yazdı:
:D sate sıtede 15 kısıyz

Aslında siteye giren çıkan çok üyemiz var. Ama şu aralar ne yazıkki 15 küsür kişi aktif. Yaza bu oran düzelecektir..

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 27 Mar 2010, 23:33 
Tarkatan
Tarkatan
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 21 Şub 2010, 18:28
Mesajlar: 162
farkedermı dostum yaw ısterse 3 kısı kalalım kalan saglar bızımdır ben her zmn burdayım :)

_________________
Resim


Resim


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 27 Mar 2010, 23:36 
Tarkatan
Tarkatan
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 21 Eyl 2009, 15:32
Mesajlar: 182
Konum: Antalya Karakteri:Noob Saibot
Gardaş ne olmuş yani reklam reklamdır ben zaten kesinlikle yapmıstır fln demedim olabilirmi dedim ve sizce ekledim hem iyi oldu baya işlek konu oldu :D:D:D:D

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 01 Tem 2011, 21:05 
Saurian
Saurian
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 27 Haz 2011, 04:37
Mesajlar: 53
Favori Oyun: Mortal Kombat 4
Favori evreniniz: Outworld
Taraf: İyi
Bu konu hâlâ nasıl çöpe atılmadı Allah aşkına? Ne reklâmı yahu! otuz saniye kadar bir bölümde Mortal Kombat Theme'i çalmışlar. Olay sadece bundan ibaret! Sitemizle hiçbir alâkası yok.

Moderatörün yerinde olsaydım şunu yapardım:

KONU KİLİT + ÇÖP :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Sizde mübah, bizde günah...


Başa Dön
 Profil  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 15 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  

cron