Zaman: 27 May 2020, 17:36

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 13 mesaj ] 

Sitemizin Daha İyi Olması İçin
Anket 23 Şub 2010, 02:08 tarihinde bitecek
Kullanıcıların daha aktif olması 38%  38%  [ 3 ]
Site içeriğinin geliştirilmesi 25%  25%  [ 2 ]
Yönetimin daha ilgili olmalı 13%  13%  [ 1 ]
Ayın üyesi programı geliştirilmeli 0%  0%  [ 0 ]
Siteye renk katmak için görsel sunumlar yapılmalı 25%  25%  [ 2 ]
Diğer 0%  0%  [ 0 ]
Toplam oy : 8
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 08 Şub 2010, 02:08 
Undead
Undead
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 05 Şub 2008, 13:58
Mesajlar: 363
Konum: Specture
Favori Dövüşçü: Johny Cage
Favori Oyun: Mortal Kombat 1
Evet arkadaşlar.Birlik ve bütünlüğü sağladığımız şu günlerde sizin fikirleriniz bizim için çok çok önemli olduğunu düşünerek size soruyoruz.Öneri istek şikayet ve benzeri konularla bizlere yardımcı olabilirsiniz.


İsteklerinizin bizim için önemli olduğunu belirtmek için bu başlık altında hep birlikte sitemizi daha iyi hale getirelim...

Tüm mesajlarınıza site yönetimi olarak değer verilip , cevaplanacaktır.

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 08 Şub 2010, 03:38 
God
God
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 11 Tem 2008, 00:26
Mesajlar: 2333
Konum: Ankara
Ya aslında bu konu çok iyi düşünülmüş. Mutlaka bu konuda herkesin söyleyecek sözü vardır. Ancak anket şıkları arasına '' hepsi '' de eklenirse bence daha iyi olur. Çünkü anket şıklarının hepsi de bu sitenin ihtiyacı. Ancak özel olarak bir şeyler söyleyecek olursam bence site mk turnuvalarına devam edilmeli. Çünkü zaten sitede Mortal Kombat adına yapılabilecek her türlü paylaşım yapılmış durumda. Şimdi kalkıp bir paylaşım yapacak olsanız Mortal Kombat ile ilgili bir paylaşım yapmanız imkansız. Yapsanız da bu zaten daha önceden mutlaka yapılmış bir paylaşımın tekrarı niteliğinde olur. Mortal Kombat ile ilgisiz şeyler paylaşıp durmaktansa Mortal Kombat'ı daha ne kadar ileri götürebiliriz diye düşünülmeli. Bunu daha ileri taşımanın bence tek yolu online turnuvalar. Bu yolla daha fazla üye ve dolayısıyla daha fazla mk player'ı görme fırsatımız olur. Bugünkü turnuva buna çok iyi bir örnektir bence. Ayrıca bu mk turnuvaları mk'yı daha iyi tanıtır diye de düşünüyorum. Bu iş geliştirilerek bir mk team oluşturulur ve diğer 2d fighting siteleriyle turnuvalar düzenlenebilir böylece site mk online turnuva sitesi haline bile getirilebilir...

_________________
Forum Terk


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 08 Şub 2010, 11:28 
Undead
Undead
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 05 Şub 2008, 13:58
Mesajlar: 363
Konum: Specture
Favori Dövüşçü: Johny Cage
Favori Oyun: Mortal Kombat 1
snooker06 yazdı:
Ya aslında bu konu çok iyi düşünülmüş. Mutlaka bu konuda herkesin söyleyecek sözü vardır. Ancak anket şıkları arasına '' hepsi '' de eklenirse bence daha iyi olur. Çünkü anket şıklarının hepsi de bu sitenin ihtiyacı. Ancak özel olarak bir şeyler söyleyecek olursam bence site mk turnuvalarına devam edilmeli. Çünkü zaten sitede Mortal Kombat adına yapılabilecek her türlü paylaşım yapılmış durumda. Şimdi kalkıp bir paylaşım yapacak olsanız Mortal Kombat ile ilgili bir paylaşım yapmanız imkansız. Yapsanız da bu zaten daha önceden mutlaka yapılmış bir paylaşımın tekrarı niteliğinde olur. Mortal Kombat ile ilgisiz şeyler paylaşıp durmaktansa Mortal Kombat'ı daha ne kadar ileri götürebiliriz diye düşünülmeli. Bunu daha ileri taşımanın bence tek yolu online turnuvalar. Bu yolla daha fazla üye ve dolayısıyla daha fazla mk player'ı görme fırsatımız olur. Bugünkü turnuva buna çok iyi bir örnektir bence. Ayrıca bu mk turnuvaları mk'yı daha iyi tanıtır diye de düşünüyorum. Bu iş geliştirilerek bir mk team oluşturulur ve diğer 2d fighting siteleriyle turnuvalar düzenlenebilir böylece site mk online turnuva sitesi haline bile getirilebilir...



Teşekkürler snooker06.Çok haklı bi düşünce bence.Görsel ve farklı konulara başlamamız için ilk adım olabilir.Değerlendirilecektir.

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 08 Şub 2010, 11:35 
Grand Master
Grand Master
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 25 Eki 2008, 21:04
Mesajlar: 1394
Konum: Türkiye Cumhuriyeti
Favori Dövüşçü: Sonya
Favori Oyun: Mortal Kombat Shaolin Monks
ben sitenin içeriğinin geliştirilmesini işaretledim evet neden ? diye sorarsanız eğer diğer mk siteleri özellikle dünyaca ünlü sitelerde mkyla ilgili daha çok departmanlık bilgiler var bu durum beni bir hayli üzüyor neden mktrde olmasın diye düşünüyorum o yüzden meclisin açılmasını diliyorum ve o meclis herkesi örgütleyecek herkese verilen görevle yoluna devam edecek birisi comics'leri türkçeye çevirsin diğeri haberleri buraya taşısın birisi dergi çıkartsın birisi oyunların nasıl turnuvasal şekilde koordinize edlir onunla uğraşsın yani aslıdan yapmamız gereken çoook şey var ama dilim varmıyor hepsini demeye ama cidden iş birliği yapmanın vakti geldi de geçiyor

_________________
Resim

Resim Resim


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 08 Şub 2010, 11:39 
Undead
Undead
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 05 Şub 2008, 13:58
Mesajlar: 363
Konum: Specture
Favori Dövüşçü: Johny Cage
Favori Oyun: Mortal Kombat 1
Abel-Guile yazdı:
ben sitenin içeriğinin geliştirilmesini işaretledim evet neden ? diye sorarsanız eğer diğer mk siteleri özellikle dünyaca ünlü sitelerde mkyla ilgili daha çok departmanlık bilgiler var bu durum beni bir hayli üzüyor neden mktrde olmasın diye düşünüyorum o yüzden meclisin açılmasını diliyorum ve o meclis herkesi örgütleyecek herkese verilen görevle yoluna devam edecek birisi comics'leri türkçeye çevirsin diğeri haberleri buraya taşısın birisi dergi çıkartsın birisi oyunların nasıl turnuvasal şekilde koordinize edlir onunla uğraşsın yani aslıdan yapmamız gereken çoook şey var ama dilim varmıyor hepsini demeye ama cidden iş birliği yapmanın vakti geldi de geçiyor


Bir farklı ve güzel bir düşünce daha...Muratcım çok güzel düşünmüşsün.Özellikle yabancı sitelerden içeriklerin buraya yansıtılması olayı aklımı çeldi.Bu dergi işide çok güzel bir fikir.Değerlendirilebilir hatta bunun için bir team oluşturulabilir...

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 08 Şub 2010, 11:43 
Grand Master
Grand Master
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 25 Eki 2008, 21:04
Mesajlar: 1394
Konum: Türkiye Cumhuriyeti
Favori Dövüşçü: Sonya
Favori Oyun: Mortal Kombat Shaolin Monks
dergi aslında çıkarılacaktı benim öncülüğümde hatta benim projemdi ama hesaba gelmeyen öss depremi her şeyimi yerle bir etti hatta bakın ilk sayımızın kapağı bu şekil olacaktı
Resim

_________________
Resim

Resim Resim


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 08 Şub 2010, 11:48 
Undead
Undead
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 05 Şub 2008, 13:58
Mesajlar: 363
Konum: Specture
Favori Dövüşçü: Johny Cage
Favori Oyun: Mortal Kombat 1
Abel-Guile yazdı:
dergi aslında çıkarılacaktı benim öncülüğümde hatta benim projemdi ama hesaba gelmeyen öss depremi her şeyimi yerle bir etti hatta bakın ilk sayımızın kapağı bu şekil olacaktı
Resim



Gerçekten 10 numara.Aslında şimdiden işleme koyulmalı diye düşünüyorum.

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 08 Şub 2010, 12:56 
Grand Master
Grand Master
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 25 Eki 2008, 21:04
Mesajlar: 1394
Konum: Türkiye Cumhuriyeti
Favori Dövüşçü: Sonya
Favori Oyun: Mortal Kombat Shaolin Monks
ya bu arada haberler bölümünde mod yokmu yada ben oraya bişi koayacağım ya ltfen birisi yardım ettin konuyu dağıtıyorum ama mk için lazım bişiler hetirdim ... lütfenn...

_________________
Resim

Resim Resim


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 08 Şub 2010, 15:55 
Ninja
Ninja
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 04 May 2009, 09:19
Mesajlar: 606
Favori Dövüşçü: Scorpion
Favori Oyun: Mortal Kombat Shaolin Monks
Bencede hepsi snooker06 ya katılıyorum.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 08 Şub 2010, 15:57 
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 11 Tem 2008, 16:30
Mesajlar: 955
Favori Dövüşçü: Ermac
Favori Oyun: Mortal Kombat 9
Favori evreniniz: Netherrealm
Taraf: Kötü
Murat dostum gerçekten müthiş bir düşünce.En kısa sürede onu gerçekleştirmek gerekir.Onun dışında aktif üye çekmek adına arkadaşlarımızı da çağıralım daha zevkli bir ortam oluşturalım.En azından bir kez teklif etmekte fayda var.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 08 Şub 2010, 17:31 
Elemental
Elemental
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 01 Eyl 2008, 20:25
Mesajlar: 724
Konum: Abel City Karakter:X Silah:X Buster Statu:Maverick Hunter Irk:Reploid Dost:Zero Düşman:Sigma
Favori Dövüşçü: Scorpion
Favori Oyun: Mortal Kombat Armageddon
Taraf: Kötü
<ermac_ali> yazdı:
aktif üye çekmek adına arkadaşlarımızı da çağıralım daha zevkli bir ortam oluşturalım.En azından bir kez teklif etmekte fayda var.


Forumda Çoğunluğumuz Lise ve Üstleri Derecelerde Olduğundan Daha Doğrusu Siteyi Bırakanlardan Bunlar Yani Bizler Kaldığımız ve Hepimiz Dersimizde İşimizde Gücümüzde Olduğumuz İçin Şu Sıralar Bunu Gerçekleştirmek Ne Yaparsak Yapalım 1.Döneme Nazaran Biraz Daha Zor Görünüyor.

_________________
THERE IS NO KNOWLEDGE
THAT IS NOT POWER


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 08 Şub 2010, 18:24 
Grand Master
Grand Master
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 08 Mar 2008, 18:38
Mesajlar: 1656
Konum: mktr
Favori Dövüşçü: Sub-Zero
Snooker ve Abel Guile arkadaşlarımın yorumuna tamamen katılıyorum. Bu dergi işini Murat la daha önce tasarlamıştık ama birtakım aksiliklerden dolayı iptal etmemiz gerekmişti. MKTR dergisi, daha çok turnuva, içeriğin zenginleştirilmesi bize düşen görevler. Ancak ben en büyük sorunumuzun aktif üye sayısının azlığı olduğunu düşünüyorum. Asıl amacımız şu an bu üye sıkıntısını aşmak olmalı. Turnuvalar, dergiler, anasayfa nın zenginleştirilmesi de zamanla olması gereken şeyler..

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: 08 Şub 2010, 20:15 
Undead
Undead
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 05 Şub 2008, 13:58
Mesajlar: 363
Konum: Specture
Favori Dövüşçü: Johny Cage
Favori Oyun: Mortal Kombat 1
İçerik artmaz ise kullanıcıların geleceğini sanmıyorum.Bence önce sitedeki kullanıcılar aktif hale getirilmeli.Sonra dışarıdan kullanıcılar zaten otomatik olarak istemesekte gelir.Ben bu dergi işi için ilk adım olarak bi takım hazırlanmak üzere bi konu açılıp takımın toplanmasını sağlayacağım.Murat arkadaşımız ister kendi arkadaşlarıyla bu işi götürür isterse bu siteden başvuranları değerlendirerek yanına alabilir.Murat bu konu ile ilgili konuyu en kısa sürede başlatmanı diliyorum.


Ayrıca güzel öneriler gelmeye başladıkca faaliyete sokmak için geç kalmayacağız buna emin olun.Dergi ve mortal kombatın yabancı sitelerinde araştırmalar bi kaç gün içinde başlayacaktır.Ve turnuva.MK2 turnuvasının organizatörü olan Sting inde bu duyuruyu kısa bir süre sonra duyuracağını düşünüyorum.Bu gün bu yönetim laf değil icraat yapıyorsa bunu göstermelidir.

Dediğim gibi önerilerinizi dikkate alıp işleve kısa sürede koyacağız.Lütfen destek ve önerilerinize devam edin.Sizinde bu konuda bir katkınız olsun arkadaşlar...

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 13 mesaj ] 

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 4 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  

cron