Zaman: 26 May 2024, 02:34

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 16 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Yeni Fatalitylerden memnun musunuz?
Müthiş 0%  0%  [ 0 ]
Güzel 13%  13%  [ 2 ]
Fena değil 19%  19%  [ 3 ]
Eskisinden çok daha kötü 13%  13%  [ 2 ]
Kötü 0%  0%  [ 0 ]
Çok kötü 0%  0%  [ 0 ]
Berbat 56%  56%  [ 9 ]
Toplam oy : 16
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: 13 Mar 2010, 21:43 
Saurian
Saurian
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 09 Mar 2010, 22:38
Mesajlar: 128
Konum: İzmir
Mortal Kombat vs. DC Universe'deki fatalityler pek kanlı ve acımasız değil. Daha çok oyunun yaş sınırı düşürülmüş kan faktörü azaltılmış.(Hem fatality hem dövüş sırasında) Bu durum benim epey canımı sıktı. Mortal Kombat kendine has özelliklerinden birini daha basitleştirdi diye düşünüyorum. (Sonraki sürümlerde düzeltilmesi dileğiyle)

_________________
W. Shakespeare yazdı:
Olmak ya da olmamak işte tüm mesele bu.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 13 Mar 2010, 23:25 
Elemental
Elemental
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 12 May 2008, 20:36
Mesajlar: 942
Konum: kuşadası
son oyunun sevilmemesinin en büyük nedenlerinden biri kuşkusuz fatalityler.berbat.

_________________
Resim Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Mar 2010, 16:00 
Moderatör
Moderatör
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 30 Oca 2008, 22:48
Mesajlar: 1141
Favori Dövüşçü: Ermac
Favori Oyun: Ultimate Mortal Kombat 3
Üzülmeyin zaten bu kan hasretinizin Mortal Kombat 9 ile fazlasıyla geçeceğini düşünüyorum.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Mar 2010, 16:20 
Saurian
Saurian
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 18 Şub 2010, 21:33
Mesajlar: 88
Konum: EarthRealm
İnşallah.Grafikler düzeldikçe kan azalıyor sanki..Tabi bu firmasınada bağlı..

_________________
Resim
CHOOSE YOUR DESTINY...

Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Mar 2010, 16:51 
Saurian
Saurian
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 09 Mar 2010, 22:38
Mesajlar: 128
Konum: İzmir
Forumda Warner Bros.'un satın aldığını okudum. Bence mk9'da da fatalityler kötü olabilir. :(

_________________
W. Shakespeare yazdı:
Olmak ya da olmamak işte tüm mesele bu.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Mar 2010, 19:34 
Grand Master
Grand Master
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 08 Mar 2008, 18:38
Mesajlar: 1675
Konum: mktr
Favori Dövüşçü: Sub-Zero
Aslında şöyle bişey varki eve Midwy ı ve mk nın tüm haklarını Warner Bros satın aldı ancak bu fatality lerin yumuşak olacağı anlamına gelmez. Son oyunda fatality rezaleti nin yaşanmasının tek sebebi DC Comics in buna karşı çıkmasıydı. Ed Boon un açıklamalarına göre bu oyunda (mk9) kanlı ve sert mk atmosferi tamamen geri getirilecek. Yani çok korkacak bişey yok..

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Mar 2010, 19:38 
Grand Master
Grand Master
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 25 Eki 2008, 21:04
Mesajlar: 1398
Konum: Türkiye Cumhuriyeti
Favori Dövüşçü: Sonya
Favori Oyun: Mortal Kombat Shaolin Monks
Ryuk yazdı:
Mortal Kombat vs. DC Universe'deki fatalityler pek kanlı ve acımasız değil. Daha çok oyunun yaş sınırı düşürülmüş kan faktörü azaltılmış.(Hem fatality hem dövüş sırasında) Bu durum benim epey canımı sıktı. Mortal Kombat kendine has özelliklerinden birini daha basitleştirdi diye düşünüyorum. (Sonraki sürümlerde düzeltilmesi dileğiyle)


katılıyorum buna aynen öyle anket yine yanlış ama karışmıyacağım bu sefer oylar yazık gidiyor hemen rezalet ve rezalet ötesiyde konsaymış yani bu kadar vasat mk görmedim hiç o yüzden mk oyunlarından saymıyorum sadece kanımca büyük bir kabus ....

_________________
Resim

Resim Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Mar 2010, 20:53 
Saurian
Saurian
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 09 Mar 2010, 22:38
Mesajlar: 128
Konum: İzmir
Anketin yanlış dediğin kısmını anlayamadım :?:

_________________
W. Shakespeare yazdı:
Olmak ya da olmamak işte tüm mesele bu.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Mar 2010, 20:55 
God
God
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 11 Tem 2008, 00:26
Mesajlar: 2342
Konum: Ankara
Mk vs DC Universe oyununu komple al, çöpe at...

_________________
Forum Terk


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Mar 2010, 22:39 
Grand Master
Grand Master
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 25 Eki 2008, 21:04
Mesajlar: 1398
Konum: Türkiye Cumhuriyeti
Favori Dövüşçü: Sonya
Favori Oyun: Mortal Kombat Shaolin Monks
Ryuk yazdı:
Anketin yanlış dediğin kısmını anlayamadım :?:


yani bence rezil ve ve rezillkik ötesi seçeneklerini koysamışsın keşke dedim orda dostum

_________________
Resim

Resim Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Mar 2010, 18:18 
Saurian
Saurian
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 09 Mar 2010, 22:38
Mesajlar: 128
Konum: İzmir
Evet aslında onlar da olabilirdi.

_________________
W. Shakespeare yazdı:
Olmak ya da olmamak işte tüm mesele bu.


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 28 Tem 2010, 13:01 
Tarkatan
Tarkatan
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 14 Tem 2010, 15:32
Mesajlar: 195
Konum: İstanbul,küçükçekmece
alper506 yazdı:
Üzülmeyin zaten bu kan hasretinizin Mortal Kombat 9 ile fazlasıyla geçeceğini düşünüyorum.

inşallah bencede fatalityler berbat :evil:

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Oca 2011, 13:41 
Undead
Undead
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 15 Oca 2011, 13:07
Mesajlar: 256
Konum: EarthRealm
Ryuk yazdı:
Forumda Warner Bros.'un satın aldığını okudum. Bence mk9'da da fatalityler kötü olabilir. :(

Mortal Kombat 9 Da Fatalityler Hiçde Kötü değil Hemde mk1 mk2 umk3 deki özlediğim arenalar vr bu cok hoşuma gitti örneğin Dead Pool Jade's Desert The Pit II Bell Tower gibi :twisted:

_________________
Resim
Resim
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 15 Oca 2011, 13:43 
Undead
Undead
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 15 Oca 2011, 13:07
Mesajlar: 256
Konum: EarthRealm
Ama Dc Unıverse bende pek beyenmedim superman falan vr cok saçma mini game falanda yoktu inş mortal kombat 9 da olur mini game :)

_________________
Resim
Resim
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
MesajGönderilme zamanı: 14 Ağu 2011, 03:58 
Saurian
Saurian
Kullanıcı avatarı
Çevrimdışı

Kayıt: 14 Ağu 2011, 01:26
Mesajlar: 123
Favori Dövüşçü: Sub-Zero
Favori Oyun: Mortal Kombat 9
Kan Hasreti Harbiden Gidicek :D

_________________
Resim


Başa Dön
 Profil  
Alıntı ile cevapla  
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 16 mesaj ]  Sayfaya git 1, 2  Sonraki

Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 1 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  

cron